Ak si uvedomuješ, že úspech online predaja fyzických produktov závisí od viditeľnosti a efektívnosti tvojho eshopu, potom si na správnom mieste. Základným stavebným kameňom fungujúceho online podnikania sú jednoznačne kľúčové slová. Bez toho, aby si pochopila princíp ako fungujú kľúčové slová, ako ich používať v praxi, na svoju stránku organickú návštevnosť (cudzích ľudí z Googlu) jednoducho nedostaneš. To všetko ti vysvetlím v tomto minikurze jednoduchou, zrozumiteľnou a uchopiteľnou cestou tak, aby si to hneď mohla aplikovať v praxi.
Máš už e-shop nejaký čas, no máš pocit, že ti zatiaľ nič nepriniesol. Objednávky ti chodia iba vtedy, ak sa so zákazníkom dohodneš, nech si objednávku urobí cez e-shop. Máš pocit, že to celé boli vyhodené peniaze a hlavne čas, ktorý si tomu venovala, kým si tie všetky produkty vôbec na stránku nahodila.
Založila si si e-shop, pretože si si chcela uľahčiť predaj. Už ťa nebavilo neustále predávať cez Facebook a každý mesiac znovu a znovu vyhľadávať zákazníkov? Myslela si si, alebo ti bolo povedané, že keď budeš mať e-shop, objednávky budú chodiť samé a ty ich len budeš vybavovať. Lenže nič také sa nedeje a celé to bolo zbytočné.
Veď ja kľúčové slová používam. Mám na e-shope taký priečinok a tam ich stále vpisujem. Niekde si už počula, že používaj kľúčové slová, tak ich aj používaš. Na svojom e-shope máš políčko, kde je napísané “kľúčové slová”, tak si to tam vypĺňaš. A keď ti poviem, že je to úplne zbytočné to, čo robíš? Schválne už ti to prinieslo reálne výsledky?
Založila si si e-shop, pretože si si chcela uľahčiť predaj. Už ťa nebavilo neustále predávať cez Facebook a každý mesiac znovu a znovu vyhľadávať zákazníkov? Myslela si si, alebo ti bolo povedané, že keď budeš mať e-shop, objednávky budú chodiť samé a ty ich len budeš vybavovať. Lenže nič také sa nedeje a celé to bolo zbytočné.
Veď ja kľúčové slová používam. Mám na e-shope taký priečinok a tam ich stále vpisujem. Niekde si už počula, že používaj kľúčové slová, tak ich aj používaš. Na svojom e-shope máš políčko, kde je napísané “kľúčové slová”, tak si to tam vypĺňaš. A keď ti poviem, že je to úplne zbytočné to, čo robíš? Schválne už ti to prinieslo reálne výsledky?
V škole sme jednoducho predmet Podnikanie s e-shopom nemali. Na to, aby ti cez e-shop chodili objednávky, potrebuješ oveľa viac ako pekný vizuál. Potrebuješ to jednoducho dať Googlu (resp. iným vyhľádavačom) vedieť, že halóoo, mám tu svoj e-shop, na ktorom predávam to a to. A to robíš práve cez kľúčové slová.
Napríklad: predávaš detské čiapky. Halóó Google, keď niekto bude hľadať detskú čiapku, môžeš odporučiť mňa, lebo ja ich na stránke mám.
No kiež by to bolo celé také jednoduché :). Pripravila som však pre teba webinár, kde sa ti to budem snažiť celé vysvetliť.
V škole sme jednoducho predmet Podnikanie s e-shopom nemali. Na to, aby ti cez e-shop chodili objednávky, potrebuješ oveľa viac ako pekný vizuál. Potrebuješ to jednoducho dať Googlu (resp. iným vyhľádavačom) vedieť, že halóoo, mám tu svoj e-shop, na ktorom predávam to a to. A to robíš práve cez kľúčové slová.
Napríklad: predávaš detské čiapky. Halóó Google, keď niekto bude hľadať detskú čiapku, môžeš odporučiť mňa, lebo ja ich na stránke mám.
No kiež by to bolo celé také jednoduché :).
Tvorí pevné základy skutočne fungujúceho eshopu. Bez nej je to o hádaní resp. ti celý ten proces optimalizácie získavanie organickej návštevnosti (z googlu) bude trvať pomerne dlho a pokryješ naozaj malé percento skutočného potenciálu. Hovorím z vlastnej skúsenosti.
V tejto časti sa pozrieme na to, čo to kľúčové slová sú. Dozvieš sa aké kľúčové slová existujú, kde všade sa používajú. Prečo je dôležité poznať ich hľadanosť. Poviem ti ako si ich vieš vyhľadať a dám ti tipy na nástroje, ktoré ti v tom pomôžu.
V tejto časti si krok za krokom urobíš vlastnú analýzu kľúčových slov. Zozbieraš si relevantné kľúčové slová, očistíš a vytriediš. Nájdeš si ich hľadanosť a navrhneš postup, ako budeš pri optimalizácii stránky postupovať.
po zakúpení program ihneď získaš prístup k prvej Teoretickej časti minikurzu v členskej sekcii. Zároveň máš k dispozícií Záznamy z masterclass: Eshop v handmade podnikaní. Prístup získaš aj k bonusovému modulu SEO základy. Ten ti pomôže pochopiť pojmy z tejto oblasti, ktoré s používaním kľúčových slov súvisia.
Od 1.6. sa ti budú postupne odkrývať videá z Praktickej časti a na ich základe si budeš postupne krok za krokom robiť vlastnú analýzu kľúčových slov. Začneš zbieraním relevantných kľúčových slov pre tvoje podnikanie. Následne si ich očistíš a vytriediš.
Následne si koncom mesiaca dáme skupinový call, kde si preberieme všetko, čo vám robilo problém. Zodpoviem vám otázky, ktoré vám vzniknú. V rámci online hovoru sa môžete pýtať akékoľvek otázky v súvislosti s kľúčovými slovami, ktoré vás budú zaujímať.
Následne ti ukážem nástroj Collabim, kde si svoje slová môžeš sledovať (na akých pozíciach sa nachádzaš) a mnoho ďalšieho. S Collabimom budeme pracovať aj počas analýzy. Budeš mať možnosť vytvoriť si svoj projekt za zvýhodnenú cenu, oproti bežnej platbe.
Ukážem ti ako môžeš s analýzou pracovať. Dostaneš odo mňa tipy ako ju využiť práve na svojom eshope. Opäť ti ukážem pár nástrojov, ktoré ti pomôžu pri optimalizácii tvojho eshopu, aby sa tvoj online obchod začal ukazovať na vyšších a vyšších priečkach v google.
Som mentorka pre začínajúce podnikateľky. Prioritne sa zameriavam na handmade tvorbu, nakoľko s ňou mám osobné skúseností. Veľa zaujímavých a praktických informácii si však u mňa nájdu aj podnikateľky so službami.
Mojou srdcovou záležitosťou je predaj produktov cez e-shop, pretože ten mi predaji mojich výrobkov prinášal skvelé výsledky. Preto podnikateľky učím, ako e-shop správne nastaviť, aby prinášal viac objednávok, takmer samostatne.
rokov predaja cez e-shop
vyrobený vecičiek
vybavených objednávok
Som mentorka pre začínajúce podnikateľky. Prioritne sa zameriavam na handmade tvorbu, nakoľko s ňou mám osobné skúseností. Veľa zaujímavých a praktických informácii si však u mňa nájdu aj podnikateľky so službami.
Mojou srdcovou záležitosťou je predaj produktov cez e-shop, pretože ten mi predaji mojich výrobkov prinášal skvelé výsledky. Preto podnikateľky učím, ako e-shop správne nastaviť, aby prinášal viac objednávok, takmer samostatne.
rokov predaja cez e-shop
vyrobený vecičiek
vybavených objednávok
Počas prvých 2 mesiacov máš moju plnú podporu, aby si dokázala aplikovať jednotlivé veci, ktoré sa naučíš aj do praxe a vytvorila si tak vlastnú analýzu. Vždy na konci mesiaca sa stretneme on-line a preberieme všetko to, čo budeš potrebovať. Dostaneš moju spätnú väzbu a pomôžem ti so všetkým, s čím si nebudeš vedieť rady.
Aj po skončení mojej aktívnej podpory ma môžeš kedykoľvek osloviť, ak niečo nebudeš vedieť nájsť alebo budeš potrebovať s niečím poradiť. Vždy na otázky reagujem. Snažím sa všetky klientky naviesť, kde dané informácie nájdu alebo hľadám riešenie, ako problém vyriešiť.
Automaticky sa stávaš členom FB skupiny k programu, kde sa môžeš kedykoľvek pýtať na čokoľvek, čo súvisí kľúčovými slovami. Členom ostaneš aj po ukončení prístupu v obsahu programu.
Počas prvých 2 mesiacov máš moju plnú podporu, aby si dokázala aplikovať jednotlivé veci, ktoré sa naučíš aj do praxe a vytvorila si tak vlastnú analýzu. Vždy na konci mesiaca sa stretneme on-line a preberieme všetko to, čo budeš potrebovať. Dostaneš moju spätnú väzbu a pomôžem ti so všetkým, s čím si nebudeš vedieť rady.
Aj po skončení mojej aktívnej podpory ma môžeš kedykoľvek osloviť, ak niečo nebudeš vedieť nájsť alebo budeš potrebovať s niečím poradiť. Vždy na otázky reagujem. Snažím sa všetky klientky naviesť, kde dané informácie nájdu alebo hľadám riešenie, ako problém vyriešiť.
Automaticky sa stávaš členom FB skupiny k programu, kde sa môžeš kedykoľvek pýtať na čokoľvek, čo súvisí kľúčovými slovami. Členom ostaneš aj po ukončení prístupu v obsahu programu.
Dokážeš si vyhľadať kľúčové slová, ktoré sú relevantné pre tvoje podnikanie. Budeš si vedieť pozrieť hľadanosť daných slov a následne sa rozhodnúť, ktoré slová prioritne použiješ na tvojom eshope.
Budeš vedieť ako si upraviť svoju stránku, aby ti postupne priniesli výsledky. Budeš vedieť, kde a ako kľúčové slová vkladať, aby Google o tebe vedel. Napríklad pri obrázkoch.
Budeš poznať niekoľko nástrojov, ktoré ti uľahčia prácu s kľúčovými slovami. Pomôžu ti napríklad zistiť tvoje pozície na jednotlivé kľúčové slová.
Dokážeš si vyhľadať kľúčové slová, ktoré sú relevantné pre tvoje podnikanie. Budeš si vedieť pozrieť hľadanosť daných slov a následne sa rozhodnúť, ktoré slová prioritne použiješ na tvojom eshope.
Budeš vedieť ako si upraviť svoju stránku, aby ti postupne priniesli výsledky. Budeš vedieť, kde a ako kľúčové slová vkladať, aby Google o tebe vedel. Napríklad pri obrázkoch.
Budeš poznať niekoľko nástrojov, ktoré ti uľahčia prácu s kľúčovými slovami. Pomôžu ti napríklad zistiť tvoje pozície na jednotlivé kľúčové slová.
môžeš si zvoliť možnosť uhradiť program na 2 (3) splátky
Minikurz je pokračovaním webinára o kľúčových slovách, preto ak si u mňa absolvovala tento webinár, máš na tento minikurz zľavu 20 €.
Nie, k analýze vieš pristupovať svojím tempom, avšak odporúčam na nej pracovať počas pvrvých dvoch mesiacov, aby si využila moju podporu, ktorýú ti program ponúka.
Nie nepotrebuješ. Vypracovanou analýzou si vieš dokonca ušetriť čas, ktorý by si následne musela venovať zmenám na eshope. Takto si začneš vytvárať eshop už na základe zistených slova budeš stránky priamo optimalizovať na relevantné kľúčové slová.
Prístup máš po dobu 1 roka od zakúpenia minikurzu. Následne dostaneš možnosť si prístup predĺžiť za malý poplatok.
Nie nepotrebuješ. V rámci minikurzu je teoretická časť, ktorá je zameraná práve na teóriu o kľúčových slovách.
môžeš si zvoliť možnosť uhradiť program na 2 (3) splátky