Namiesto hľadania a skúšania nespočetných riešení, ktoré ti pravdepodobne nebudú fungovať začni tam, kde na tom najviac záleží – identifikuj skutočný problém. Tento program ti prináša informácie o každej dôležitej zložke, ktorá tvoj predaj ovplyvňuje. Najprv zisti, v ktorej z nich máš nedostatky a potom bude jednoduché nájsť fungujúce riešenie.
Prevažná väčšina hand-made podnikateliek funguje z mesiaca na mesiac. Neustále sa snažia niečo predať, aby si zarobili aspoň na základné potreby, a ďalší mesiac je to o tom istom. Neustále ponúkanie v rôznych skupinách, mnoho krát bez odozvy. V malom prieskume som dokonca zistila, že 80 % hand-made podnikateliek si nedokáže zarobiť ani na základné potreby. A povedzme si úprimne, čo to ma za následok? Začne to tým, že partner sa začne pýtať. Neskôr začnú vety typu: “Nájdi si už normálnu robotu” a nakoniec sa musia vzdať svojho sna.
Veď robím presne to, čo ostatným funguje . Dávam príspevky, neustále ponúkam, čo vyrobím. Prečo nemám objednávky?
Veď mám oveľa nižšie ceny ako ostatní, ale stále nikto nič nekupuje. Ak to dám lacnejšie, už pôjdem do mínusu.
Mesiac prešiel a mám stále ten istý počet sledovateľov. Na reklamu nemám, ako teda získam nových zákazníkov.
Snažím sa, dávam do toho energiu, robím viac. Nemám čas sa venovať ani deťom. Ale nič sa mi nevracia. Musím si nájsť prácu.
Na začiatku môjho samostatného podnikania som sa trápila aj ja. Skúšala som niekoľko vecí naraz a viac-menej nefungovalo nič. Takmer žiadna objednávka, teda každý mesiac takmer bez príjmu. Partner mi postupne dával najavo, že si musím nájsť normálnu prácu a “nehrať” sa na podnikateľku. Úprimne, veľmi som sa trápila. Vedela som, že to tak ďalej nejde, ale investovala som do toho už toľko času a energie. Ako to môžem iba tak nechať? Jeden deň som si však povedala dosť. Ja na to prídem, ako to urobiť, aby to fungovalo. Pevne som sa rozhodla zmeniť to a konečne som začala nad podnikaním aj rozmýšľať. Prestala som robiť veci náhodne a intuitívne a začala som aplikovať marketing do praxe. Do pár mesiacov som mala stovky objednávok mesačne.
Áno, premýšľať nad vlastným podnikaním. Prestaneš obkukávať od ostatných, ako to robia, a začneš všetko robiť cielene a strategicky. Naučíš sa v prvom rade, čo je to marketingový mix. Na to, aby si predávala pravidelne, sa nestačí venovať propagácii, ale začať musíš už pri produkte.”
Mnoho podnikateľov nerozumie, prečo musí dávať toľko peňazí do reklamy. Prečo sa tieto investície časom neznižujú, ale naopak neustále rastú. Problém je práve v tom, že vôbec nepracuje so svojim produktom. Pozor produkt nie len samotný výrobok, ktorý predáva, ale aj všetky služby okolo jeho predaja. Napríklad popredajný servis. U nás, má s tým mnoho podnikateľov problém.
Toto je v hand-made podnikaní skutočne kameň úrazu. Bežne si podnikateľky zarátavajú do ceny iba materiál a samotnú prácu. Zabúdajú však na ostatné veci, ktoré robia na to, aby produkt predali, a stojí ich to čas. Napríklad aj tvorba príspevkov na sociálne siete. Cena ovplyvňuje výšku predaja, ale nieje prvým rozhodovacím faktorom zákazníka. Treba to mať vždy na mysli.
Vo všeobecnosti, hand-made podnikatelia nepracujú s predajnými kanálmi správne. Ako hlavný využívajú predajné portály, ktorým na to, aby sa presadili, musia venovať veľa času a zároveň si za to ešte zaplatia. Takisto veľakrát prioritne predávajú cez sociálne siete, ktoré nevedia zautomatizovať, a zaberá im to veľmi veľa času, a tým pádom nevedia svoje predaje navýšiť.
Veľa krát sú investície iba vyhodené peniaze. Pokiaľ sa podnikateľ nenaučí predávať prirodzene (organicky), tieto peniaze naozaj bude vo väčšine prípadov vyhadzovať von oknom. Naopak ak bude pracovať aj s ostatnými časťami marketingového mixu, postupne si začne tieto náklady znižovať, pretože sa mu bude dariť predávať viac pri danej sume.
Celý program pozostáva z 30-tich dní. Dní sa ti budú odkrývať postupne. Na základe spätnej väzby od účastníčok, som sa rozhodla dať počas tých 30 dní aj 4 pauzičky, nakoľko tých informácii je naozaj veľa. Takmer každý deň je pripravená aj úloha na vypracovanie, aby si iba nezískavala teóriu, ale hneď ju mohla aplikovať do praxe. Nižšie nájdeš informácie k jednotlivým temám.
Čo reálne ovplyvňuje môj úspech – pozrieme sa na 3 zložky úspechu, ako ich vnímam ja
Marketingový mix – vysvetlím ti, že marketing je viac ako len reklama
Ako navýšiť predaj pomocou produktu – ako predať viac jednému zákazníkovi
Produkt ako marketingový nástroj – pozrieme sa, ako predaj ovplyvňuje produkt
Cieľové publikum – naučime sa prečo je dôležité neponúkať výrobky všetkým
Persóna – prečo je dôležité ju mať, napr. pri príspevkoch na siete
Môj produkt 1/10 – pozrieme na produkt z jeho technickej stránky, ako vyzerá
Môj produkt 2/10 – ako produkt dopĺňa ďalšie tvoje produkty, ktoré máš
Môj produkt 3/10 – zameriame sa na výhody produktu
Môj produkt 4/10 – porozmýšľame nad potrebami zákazníka
Môj produkt 5/10 – ako inak môj produkt rieši potreby zákazníka oproti ostatným
Môj produkt 6/10 – ako maximálne môže môj zákazník využiť môj produkt
Môj produkt 7/10 – aký by mal byť zážitok môjho zákazníka pri použití produktu
Môj produkt 8/10 – čím sa produkt odlišuje od konkurencie
Môj produkt 9/10 – čo má konkurencia navyše oproti mne
Môj produkt 10/10 – ako môžem svoj produkt vylepšiť (inovovať)
Cenotvorba – pozrieme sa na to, ako ceny môžu ovplyvniť tvoj predaj
Distribúcia -ukážeme si spôsoby ako predať produkt zákazníkovi
Propagácia – aké máme možnosti propagácie, nielen platenej
Automatizácia – ako šetrí čas, a tým pádom pomáha zvyšovať predaj
Osobná značka– prečo je dôležité budovať osobnú značku
SEE-THINK-DO-CARE 1/2– vysvetlíme si nákupný proces zákazníka
SEE-THINK-DO-CARE 2/2– ako oslovovať zákazníka v jednotlivých fázach nákupu
Typy príspevkov podľa obsahu – na siete nestačí dávať predajné príspevky
Typy príspevkov podľa formátu – aké príspevky môžeme na sieťach robiť
Ciele a metriky príspevkov – príspevok by mal mať aj svoj cieľ, ktorý chcem dosiahnuť
Postup tvorby príspevkov 1/3 – tvorba príspevkov by nemala byť o náhode
Postup tvorby príspevkov 2/3 – ako si povytvárať príspevky na dlhšiu dobu
Postup tvorby príspevkov 3/3 – ako si naplánovať príspevky na siete
Záver našej cesty -tip ako rýchlo vytvoriť množstvo obsahu na siete
Veľmi veľa hodnotných informácií, ktoré sa človek nedozvie len tak, lúsknutím prsta. O to vzácnejšie je, že sú overené v praxi.
Počas programu získavaš odo mňa 30 minútovú konzultáciu zdarma, kde sa bližšie pozrieme na oblasť, s ktorou potrebuješ pomôcť.
V rámci programu máš k dispozícii špeciálnu facebookovú skupinu, , kde sa môžeš kedykoľvek pýtať na čokoľvek
K programu získavaš aj pracovné listy, ktoré ti pomôžu jednotlivé informácie ľahšie aplikovať do praxe.
Nie, nejdem ti sľubovať, že po programe budeš mať zrazu veľa objednávok. Čo ti však viem sľúbiť, je, že ak pochopíš, ako funguje marketing a predaj, budeš rozmýšľať o svojom podnikaní úplne inak. To, či sa tvoje objednávky skutočne rozbehnú, bude záležať na tom, či získané informácie zaaplikuješ do praxe.
Garantujem ti aj vrátenie tvojej investície do 2 týždňov. Keďže ide o digitálny produkt je podmienená udaním dôvodu. Neberiem do úvahy dôvod, že som si to rozmyslela, ale konkrétne dôvody, čo sa obsahu týka.
Áno čítaš správne. Ak postupne dáš do praxe všetko, čo sa naučíš v programe, nebudeš sa už s predajom svojich výrobkov trápiť.
sa rada vzdelávaš a privítaš nové informácie o marketingu
si ochotná urobiť zmeny a nečakáš, že ak budeš robiť to, čo doteraz, zmení sa to samo
si chceš naučiť, a viac menej vytvoriť si návyk podnikateľsky myslieť
si pripravená vyjsť zo zóny komfortu a robiť akčné kroky
si naozaj vnútorne pripravená na úspech, pretože aj z toho majú podnikateľky občas strach
si nevieš čas na vzdelávanie a hľadáš rýchle tipy a návody
si toho názoru, že existuje spôsob, ako nerobiť iné veci, ale výsledky prídu
nemáš čas rozmýšľať na svojim podnikaním, chceš iba viac predajov
nie si ochotná skúšať veci, ktoré sú ti zo začiatku nepríjemné
máš problém zvládať neúspechy, a je pre teba jednoduchšie byť neviditeľná
Nečakaj na lepšiu chvíľu. Ta je práve teraz. Zaklikni tlačidlo nižšie ” Áno, zakúpiť program hneď” a začni meniť svoje podnikanie už dnes.
Následne ti do e-mailovej schránky prídu prístupy a info. Ak už člen-skej sekcii si, program automaticky pribudne medzi tvojimi kurzami.
Okamžite máš prístup k uvítaciemu videu a pracovným listom k celému programu, ktoré si môžeš vytlačiť. Ďalšie dni sa ti budú postupne odkrývať.
Som mentorka pre začínajúce podnikateľky. Prioritne sa zameriavam na handmade tvorbu, nakoľko s ňou mám osobné skúseností. Veľa zaujímavých a praktických informácii si však u mňa nájdu aj podnikateľky so službami.
Mojou srdcovou záležitosťou je predaj produktov cez e-shop, pretože ten mi predaji mojich výrobkov prinášal skvelé výsledky. Preto podnikateľky učím, ako e-shop správne nastaviť, aby prinášal viac objednávok, takmer samostatne.
Prístup k programu máš 2 roky. Choď svojim tempom. Cieľ nie je čas, za ktorý program prejdeš, ale ako dôsledne si vypracuješ úlohy a následne to zaaplikuješ do praxe.
Po zakúpení programu sa ti budú jednotlivé videá odkrývať postupne, následne máš celý program k dispozícii na 2 roky.
Áno samozrejme. Prístup máš do FB skupiny doživotne. V skupine niesom aktívna, ale na vaše otázky odpovedám pravidelne.
Túto možnosť poskytujem naozaj vo výnimočných prípadoch. Ozvi sa mi na info@luciavojcek.sk